15 uur later... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ruben Verwaal - WaarBenJij.nu 15 uur later... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ruben Verwaal - WaarBenJij.nu

15 uur later...

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

10 Augustus 2006 | Singapore, Singapore

Op maandag 7 augustus, 09.30, liep ik met ogen nog of half zeven het vliegtuig van British Airways in. Ik moest op plek 10C zitten dat gelukkig voor mij zowel aan het gangpad als bij een nooduitgang was. De laatste keer in het vliegtuig had ik een normale plek gekregen, waarbij ik mijn lange benen in het gangpad moest leggen om ze te kunnen strekken.

De reis naar London ging uitstekend. Ik kreeg ontbijt in het vliegtuig, wat inhield: een kopje thee en een warm broodje met ondefinieerbaar beleg. Het was geel, dus aanvankelijk dacht ik dat het kaas was, maar het kon ook ei zijn geweest.

Anyway, niet veel later arriveerde ik in London Heathrow aan, om daar, na een korte pauze, met een ander vliegtuig naar Singapore te vliegen. Had ik een KLM ticket gekocht, dan hoefde ik niet over te stappen, maar de paar honderd euro die ik daarmee extra kwijt zo zijn had mij daarvan weerhouden.

Om een lang verhaal kort te maken: in het tweede vliegtuig, die 12 uur nodig had om in Singapore aan te komen, was het een eindeloze herhaling van tv kijken, iets eten, iets drinken, naar de wc gaan als was het alleen om even te lopen, proberen te slapen, tevergeefs overigens. Dolblij dat ik was toen ik 'bye bye' zei tegen de captain!

De reis was dus goed verlopen. Hopelijk zal de terugreis in december ook zo soepel gaan!

  • 10 Augustus 2006 - 08:53

    Bebah:

    hmm, maybe klm will be worth taking when you come back... well, make that klm business class ;) hehe. owww, I'm so excited and I can't stop saying it, though I think it'll wear off soon enough so no need to worry too much about it :D
    hear ya round... Big Hug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Ruben

Studeren in China en reizen in Oost Azië!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 32091

Voorgaande reizen:

10 September 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: