Single bike is unglam. Go tandem! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ruben Verwaal - WaarBenJij.nu Single bike is unglam. Go tandem! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ruben Verwaal - WaarBenJij.nu

Single bike is unglam. Go tandem!

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

05 November 2006 | Singapore, Singapore

Afgelopen weken hingen er posters rond Sheares Hall voor de Nite CycLINK. Super, dus ik me gelijk opgeven.

Ik had nog niet gefietst in Singapore (laatste keer was met Britt en Benthe in Zuid-Frankrijk) dus had er erg zin in. Het block dat naar verhouding de meeste deelnemers had won een fiets. En block D won! haha, terwijl we eigenlijk miserabel presteren als t gaat om sport (ik zit meer in een cultureel onderlegt block, zingen acteren etc).

Anyway, afgelopen vrijdag... 11 uur 's avonds op de tandem. Nu heb ik 'next to nothing' ervaring om op tandems te fietsen, maar t ging uitstekend. Ik ben ook een doorgewinterde hollander, dus mocht ook niet anders. Het meisje Alinda van block C was heel bang, dus heb ik een half uur lang met haar geoefend. Toen gilde ze niet zoveel meer. lol

Lekker hoor, 's avonds fietsen. Het is nog steeds warm, maar iig geen direct zonlicht meer, bovendien zijn de wegen niet zo druk. Prachtige (bijna) volle maan die ons leidde ;)

De universiteit ligt in het westen van Singapore. We fietsten via Pasir Panjang Rd naar een park, daar de eerste pauze gehouden (een wandelingtje in het donker, erg spannend!) Dat betekende natuurlijk weer wat extra gegil van Alinda.

Toen helemaal naar Raffles Place gefietst in het centrum, echt prachtig in t donker. Fotos niet helemaal gelukt, want ik moest de nachtflits toen nog ontdekken... Daar 2de pauze. Toen naar Geylang en heerlijke supper gegeten! Uiteindelijk East Coast bereikt, bij de eindstop McD*nalds aan zee.

Ik ben tegen McD*nald, dus alleen ice Milo gedronken (soort van Chocomel, maar lichter), toen werd het licht want het was ondertussen 7 uur 's ochtends. Iedereen doodop natuurlijk! een bus bracht ons terug naar Sheares Hall en toen lag ik om 8 uur in m'n bedje. Zo moe, maar erg leuke fietstocht gehad!

  • 05 November 2006 - 11:18

    Bebah:

    :( I hope Alinda doesn't scream as terribly as me :D ghihi :P
    Wow man! that trip sounds Wonderful! Did you wear a helmet like the other guys?!!! :O:O:O!!!
    oh and ehum, in your Alinda & ik pic you lookin really hot :) Big hug,
    Muah.

  • 05 November 2006 - 14:19

    Ruben:

    lol, don't worry Sietske, no one can scream louder than you ;)
    btw, her name is Edline... she just knocked on my door asking for the pictures and she gave me a thank you card for making the cycling nite so much fun :) so sweet.
    and yes, i had to wear a helmet too, is compulsory by law... that's Singapore ;)

  • 05 November 2006 - 17:50

    Arjen:

    Heeey Ruben!! Klinkt super grappig!! Leuke foto's ook! Ben jaloers dat jij nog wel warm en mooi weer hebt.... Afgelopen nacht was ik helemaal doorweekt en onderkoeld van de stortbuien hier... Bedankt voor je kaart trouwens, Singapore lijkt me prachtig!! Geniet er nog even van! Hoe lang duurt je semester nog? Tot in januari!

  • 06 November 2006 - 19:02

    Esther:

    Hoi Ru,

    Klinkt als een bijzondere nacht. Je bent ineens wel heel erg sportief :D
    Nog heel veel dank je wel voor je kaart!!!

    Liefs,
    Esther

  • 09 November 2006 - 22:48

    Anke-Thea:

    Ja, dank voor je kaart. Heb jij dus al nieuwjaar gehad (Diwali). Heb je bericht voorgelezen tijdens de vergadering van het Briels Klokkenluidersgilde als zijnde een verslag van een oud-jeugdlid van het BKG in den vreemde... (bij gebrek aan nieuws onder het agendapunt 'excursies'). haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Ruben

Studeren in China en reizen in Oost Azië!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 32077

Voorgaande reizen:

10 September 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: