mijn postadres - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ruben Verwaal - WaarBenJij.nu mijn postadres - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ruben Verwaal - WaarBenJij.nu

mijn postadres

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

17 Augustus 2006 | Singapore, Singapore

Hey hey,

Alles goed? Met mij gaat alles super! Het is zo leuk in Singapore en de mensen zijn heel aardig. het is ook heel druk met boeken en artikelen van de bieb regelen en alle activiteiten in Shears Hall bijhouden :) gelukkig heb ik zowel een papieren als een digitale agenda...

Toen ik naar de reception desk van mijn studentencomplex moest om accomodatie te betalen, heb ik gelijk gevraagd over post etc. Mochten jullie dus iets willen sturen naar Singapore, dan is dit het adres:

Ruben Verwaal
Shears Hall Room D414
20 Heng Mui Keng Terrace
S( 119618 )
Singapore

Het is trouwens niet alleen post adres. Kommie op bezoek dan geef je dit adres aan de Singaporean taxi chauffeur en zeg "N-U-S" en dan kom je er vanzelf :D

Ik wil iedereen nog bedanken voor de berichten en reacties op de site. Erg leuk om te lezen! Bedankt :)

  • 17 Augustus 2006 - 18:30

    Bebah:

    :O!!!
    OOooOO! Sexy pic there! :D *Muah Muah*

  • 17 Augustus 2006 - 19:12

    Britt:

    Hey schaapje, als ik pepernoten oid op moet sturen dan hoor ik het wel hm? ;-)
    kusje!

  • 18 Augustus 2006 - 05:34

    Anke-Thea:

    Ha! Ik dacht even dat je je rekeningnummer ging geven toen je schreef 'mochten jullie dus iets willen sturen...'


  • 18 Augustus 2006 - 07:17

    Shos:

    *zucht* Palmbomen ^^

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Ruben

Studeren in China en reizen in Oost Azië!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 794
Totaal aantal bezoekers 32089

Voorgaande reizen:

10 September 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: