Bussen, trappen en liften - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ruben Verwaal - WaarBenJij.nu Bussen, trappen en liften - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ruben Verwaal - WaarBenJij.nu

Bussen, trappen en liften

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

10 Augustus 2006 | Singapore, Singapore

Vandaag toch zo productief geweest, ongelovelijk! Vanmorgen naar ontbijt geweest en daarna met bus A2 naar University Hall. Het was even zoeken, maar gauw de administratie gevonden. Ik wou graag weten welke vakken ik ga nemen volgende week, en welke boeken en lecture notes ik daarbij nodig ga hebben.

Toen ik door een aardige dame werd aangesproken, bleek even later dat het computer programma was gecrashed! Het programma om je in te schrijven voor modules was onmogelijk geworden! Maar geen nood, het enige wat ik hoefde te doen was naar de departments in de faculteiten te gaan en daar me aan te melden...

Toen ik terug kwam en nog een paar dingetjes had gekocht uit het supertje, was het ondertussen lunchtijd, dus toen heb ik voor $2 een kom soep en bord vol met Japans eten gekocht. Het eten hier is echt super! Overal waar je komt zijn er wel kraampjes met eten dat nog eens niet duur is ook.

De cursussen aan de uni regelen was wel wat ingewikkelder dan bij de university hall, simpelweg omdat 1 faculteit bestaat uit 6 verschillende gebouwen met 5 of meer etages en dus met eindeloze trappen en helaas maar een paar liften en niet een duidelijk entree en centrum. 1 groot labyrinth voor een bezoeker ;-)

Nu allemaal grootendeels geregeld. Really happy now. Maar ook zo moe! Ga ff liggen.

  • 11 Augustus 2006 - 21:21

    Esther:

    Hoi Ru!!

    Hier bericht vanuit NL. Heb je toevallig het nieuws nog meegekregen vanuit Europa? In ieder geval, je had geen dag later moeten vertrekken naar S\'pore! Allemaal problemen op Heathrow en Schiphol.
    Maare is het al gelukt met je vakken, welke zijn het geworden??
    Hier alles ok. Veel regen :s Nu lekker genieten van het weekend. Samen met mamma nog geweldige schoenen geshopt!

    Liefs,
    Esther

  • 12 Augustus 2006 - 14:50

    Arjen:

    Leuk om je berichten te lezen! Blijf lekker dingen posten! Stiekem ben ik best jaloers hoor.. Singapore lijkt me geweldig!! Al vermaak ik me hier ook nog goed, gelukkig. :) Veel zonnige en hete groeten uit Spanje!

  • 12 Augustus 2006 - 15:49

    Anke-Thea:

    Hey, leuk deze log. Dat eten lijkt me lekker :-) Veel plezier!

  • 14 Augustus 2006 - 10:23

    Ser Louis:

    Beste Ruben,
    Van Ans en Ernst ontving ik jouw blognaam en aangezien ik ook wel nieuwsgierig ben hoe het jou vergaat in S. en met de studie, ben ik zo vrij om jouw berichtjes ook te lezen en eventueel te reageren. Wij, mijn vrouw Ria en ik, wensen je in ieder geval een goede tijd toe en veel succes met de studie!
    Ser en Ria Louis uit Schiedam.

  • 14 Augustus 2006 - 16:46

    Arjen:

    Vette kamer!!

    Misschien is pindasaus ook wel lekker??? Ik ga het gauw eens proberen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Ruben

Studeren in China en reizen in Oost Azië!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 32074

Voorgaande reizen:

10 September 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: