Bye bye - Reisverslag uit Maasdam, Nederland van Ruben Verwaal - WaarBenJij.nu Bye bye - Reisverslag uit Maasdam, Nederland van Ruben Verwaal - WaarBenJij.nu

Bye bye

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Ruben

23 December 2006 | Nederland, Maasdam

Aan alles komt een eind... Na 4 en een halve maand zit het er weer op. Na Bali had ik nog 1 week en nog nooit zoveel dingen gedaan. Met m'n vrienden van Sheares Hall nog de laatste touristische artracties van Singapore bezocht, de nieuwe Vivo city (shopping mall), Japans gegeten, de kilometers lange lichtjes van Orchard Road gezien, nog meer Chineze lekkernijen gegeten, noem maar op. En ondertussen moest ik natuurlijk wel alles inpakken, kamer opruimen, alle lampjes, boeken, en andere zooi aan m'n vrienden gegeven.

Naar het vliegveld ging het halve block mee, zo'n 20 vrienden. Honderden fotos gemaakt natuurlijk, echt lache. Ik zal iedereen zo gaan missen. Maar ik vond de bijna 5 maanden wel een mooie tijd. Ik ging iedereen in NL natuurlijk ook erg missen, en van die kleine dingen als calvé pindakaas lol. Trouwens, de universiteit van Singapore is op dit moment een nieuwe Alumni gebouw aan het bouwen, dus als het klaar is verwacht ik wel een uitnodiging ;) jaja, ik ben alumni nu en zou het echt leuk vinden om in de toekomst nog es naar Singapore te gaan.

Dit is dus ook de laatste post op deze weblog, althans, dat is wel het idee, want voorlopig is het weer lekker in Nederland studeren. Maar m'n uitwisseling naar Singapore was echt een unieke ervaring waar ik heel dankbaar voor ben.

Straks is het weer verhuizen naar Utrecht en beginnen aan m'n (hopelijk) laatste semester voordat ik bachelor wordt. Heb echt al weer zin om met m'n UCU vrienden rond te hangen, uit te gaan, zeuren over het weer en dining hall en al het huiswerk :) Bedankt, fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Groeten, Ruben

  • 23 December 2006 - 20:57

    Anke-Thea:

    Hee Ku, welkom terug. Eigenlijk hoop ik dat je nog af en toe blijft schrijven op je weblog. Want je weet: in je eigen land kun je ook reizen!
    Misschien wel in het Engels, voor je Singaporese vrienden!
    xxx

  • 27 December 2006 - 19:51

    Veronique:

    Hallo Ruben,

    leuk om je verslagen te lezen. Is weer wat anders dan Frankrijk, hè?!
    Succes met alles in het komende jaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maasdam

Ruben

Studeren in China en reizen in Oost Azië!

Actief sinds 09 Aug. 2006
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 32078

Voorgaande reizen:

10 September 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: